نماشویی ساختمان های خاص
نوشته شده توسط : admin

در کار نماشویی ساختمان بسته به نوع ساختمان تمام تعرفه ها، ضوابط و حتی هزینه ها تغییر می کند. مثلا برای نماشویی ساختمان  هتل ها و رستوران ها به دلیل نوع خاصی از نور پردازی و حساسیت راجع به در چشم ماندن مشتری با روش های خاصی باید کار نماشویی ساختمان اجرا شود. و یا در حوزه فرهنگی هنری اجتماعی مثل مساجد،سالن های تاتر،گالری ها،مدرسه ها و ساختمان های قدیمی و باستانی که نوع نماشویی ساختمان برای این بنا ها بسیار متفاوت است و باید توسط متخصصین هم حوزه نماشویی و هم حوزه بازسازی و مرمت آثار باستانی اجرا شود تا کوچکترین ضربه ایی به این ساختمان ها نرسد.  شرکت کارویس با در نظر گرفتن حساسیت در نماشویی ساختمان های در حوزه های فرنگی هنری اجتماعی ، تخفیف ها و تعرفه های خاصی برای آن ها قرار داده که این حمایت شرکت  از تمام کار های هنری و فرهنگی اجتماعی می رساند.  نماشویی ساختمان برای برج ها با تعداد طبقات ۳۰ به بالا،که از جمله کار ها پر خطریست که با تجهیزات متفاوتی اجرا می شود و نفرات که با طناب کار می کنند باید سابقه و تجربه کار زیادی داشته باشند و دور های مخصوص کار در ارتفاعات زیاد را دیده باشند و حتی از یک سرپرست لول   ۲یا ۳ باید استفاده شود که این کار باعث می شود که از بروز اتفاقات ناگوار جلو گیری شود. در کار نماشویی ساختمان برای برج های  ۳۰طبقه به بالا از دستگا های مخصوص مثل (کلایمر) که سرعت پایینی دارند و باید ماهیانه سرویس شوند که اگر این کار انجام نگیرد باعث بروز اتفاقات بسیار ناگوار در اجرای نماشویی ساختمان می شود ،کلایمر روی یک ریل قرار می گیرد که فرد را با امنیت بیشتری جابه جا می کند. از دیگر دستگاه هایی که در کار نماشویی ساختمان برای برجها استفاده می شود می توان به (ropeaccess) یا همان دسترسی با طناب است که سرعت عمل بالایی دارد و هزینه های جانبی آن کمتر است اجرا می شود. نکته ایی که در نماشویی ساختمان برای برج ها وجود دارد این است که با توجه به اینکه در ساختمان های عریض تر شرکت تخفیف هایی باید در نظر بگیرد اما در برجها این گونه نیست زیرا کار برای برج ها بسیار سخت و پر خطر است و به همین دلیل شامل تخفیفات قابل توجه نمی شود.

 

نماشویی ساختمان برای مساجد ، گنبدها ، گلدسته ها و تکیه ها

در کار نماشویی ساختمان  برای گنبند ها و گلدسته ها که از کاشی در نمای آن ها استفاده شده است باید تمهیدات خاصی در نظر گرفت زیرا نماشویی این بنا ها بسیار حساس و پر اهمیت است. برای نماشویی ساختمان از جمله گنبد ها و گلدسته از واتر جت استفاده می شود و ماده شوینده آن هم دیسکیلر است و هیچ آسیبی به کاشی های رنگ شده نمی زند اما اگر در حین کار بخشی از کاشی از جای خود در رفت بعد از نماشویی آن را با چسب کاشی بر جای خود می چسبانند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان و به کار بردن از بهترین متد ها برای ساختمان های خاص کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان های خاص





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: